Re: Logowanie sie do Novell'a z OS/2 z sesji DOS'a

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 22:48:43 MET DST

Krzysztof Murkowski wrote:

> Czesc,
>
> potrzebuje moc logowac sie do Novell'a 3.11 z OS/2 z *sesji DOS'a*.
> Rozumiem, ze musze to robic przy ustawieniu Private Sessions.
> I w sumie udaje mi sie to, ale po podaniu hasla (chyba podczas
> przetwarzania net$log.dat) wyskakuje radosny komunikat :
NET$LOG.DAT ???
To jest image dyskietki startowej DOS dla stacji bezdyskowych!
> Warning: Unexpected error 9 (89ff)
A czyj to blad ? OS'a czy login'a ?
A ktorego login'a uzywasz ? DOSowego czy OSowego?
> Mimo wszystko login script sie wykonuje i jestem podlaczony.
> Problem w tym, ze po losowym czasie nic nie robienia, np. 20 min.
> OS zawiesza sie komunikujac o problemach wewnetrznych, z komunikatu nic
> specjalnego nie wynika, nie przepisuje go ale jezeli mialby pomoc w
> diagnozie to go podesle.
> Czy ten Warning podczas logowania nie jest zwiastunem pozniejszego
> wysypywania sie OS'a ?
> Problem nie wystepowal gdy mialem Global Sessions, logowalem sie z sesji
> OS'a i uzywalem programow z serwera z sesji DOS'a.
Ale mogles uzywac. Wowczas sesja DOS "dziedziczy" wszystkie napedy
widziane przez OS'a.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl