Zasoby DOS Requestera

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_ipl.net)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 10:15:06 MET DST

Witam!
Mam dosc proste pytanie, choc z problemem mecze sie od dluzszego czasu.
Pytanie brzmi:

Czy uzywajac OS/2 Warp Server 4.0 mozna udostepnic dla servera zasoby
stacji roboczej pracujacej z DOS-owym requesterem?

Wedlug dokumentacji mozna udostepnic zasob, jednak bez wielodostepu. Ok, to
jest do przejscia. do tej pory probowalem zrobic to tak:
1. W stacji DOS-owej udostepniam zasob komenda NET SHARE
2. W stacji z zainstalowanym Warp Serverem komenda NET USE

Obie komendy przechodza bezbolesnie, ale nie wszystko dziala dobrze.
Nie moge poradzic sobie w w ten sposob z podlaczeniem drukarki. Zdalne
katalogi jeszcze jakos udaje sie podlaczyc, ale i tak sa z nimi klopoty.
Czy jest to wogole mozliwe i przwidziane w Warp Servrze?

Cala zamiacha spowodowana jest tym, ze mam zamiar wymiecnic starenkiego
novella 3.11 na Warp Servera, a nie usmiecha mi sie stawianie stacji
roboczych pracujacych pod OS/2 wszedzie tam, gdzie mam podpiete drukarki
przez rprinter (z novella).
Bardzo prosze o pomoc.

pOSdrowienia

Adam Plaszczyca (48 12) 493572
os. Zloty Wiek 27/7, 31-617 Krakow
trzypion_at_uran.ip.krakow.pl | _555_at_irc.pl
http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/