Re: Zamykanie systemu

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_ipl.net)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 00:30:31 MET DST

On Mon, 14 Apr 1997, Krzysztof Murkowski wrote:

#>Czesc,
#>
#>mojemu OS'owi zdarza sie problem z zamknieciem systemu - po probie
#>wykonania tej operacji i odpowiedzeniu twierdzaco na standardowy warning
#>nic sie nie dzieje. Na liscie programow nie ma nic poza wyrzutnia i
#>pulpitem. Czy mozna go jakos lepiej zamknac np. z lini komend ?
Mam ten sam problem ale z Warp Serverem. Niekiedy pomaga zamkniecie
wyrzutni, niekiedy odpalenie jakiegos procesu, a niekiedy jeszcze cos
innego. A raz na jakisz czas 'Trzej krolowie' czyli Alt, Ctrl i Del

Adam Plaszczyca (48 12) 493572
os. Zloty Wiek 27/7, 31-617 Krakow
trzypion_at_uran.ip.krakow.pl | _555_at_irc.pl
http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/