Re: Streamer DJ-20 (Colorado 250) pod OS-em

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 17:39:50 MET DST

Jacek Rafal Radzikowski <jradziko_at_ia.pw.edu.pl> wrote:
> Poszukuję oprogramowania pod Warpa 3 obsługującego
>streamer jak w subj. Jest to streamer podłaczany do kontrolera FDD.
>Udało mi się znaleźć u HP oprogramowanie pod DOSa, ale pod OSem
>jest ono raczej mało przydatne (partycja hpfs). Czy wie ktoś
>gdzie można je znaleźć ?

Mialem niedawno w rece Seagate Backup for OS/2. (Nowy! Screeny z
Merlina). Pisza tam ze obsluguje QIC-80 (czyli tak jak DJ-20), pisze
tez ze pracuje przez port parallel, czyli moze dokupic do DJ-20
obudowe i podpiac do portu drukarki? Niestety nie wiem czy pracuje ze
streamerem podpietym do FDD.

Swego czasu tez Sytos robil jakis software dla OS/2 do streamerow.

No i IOmega, obiecywala, ze rozsyla swoim klientom soft dla OS/2, moze
by to podeszlo.

Niestety nie podalem zadnego konkretnego rozwiazania. Ja DJ-20
odstawilem juz do lamusa.

Przemek

    Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl
Cracow University of Technology al. Jana Pawla II 37
tel (+48+12) 480555 ext.3480 PL-31-864 Krakow, Poland