Re: WIN-OS2: cos nie tak dziala!

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 00:11:46 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:

>Ja mam tez podobny problem, tyle ze ltwiejszy. U mnie przy wylaczaniu
>systemu tez wyskakuje, czy chce zamknac sesje Win-OS2 - ktorej nigdzie nie
>ma. Jednak jest ona w liscie procesow - VDM i mozna ja wylaczyc.

Moze masz ustawione 'szybkie ladowanie' WIN-OS/2 ? System wtedy przy
starcie laduje wszystkie windowsiane DLL-e do pamieci i uruchamianie
programow windzianych trwa krocej. Nigdy tego nie uzywalem, bo sie
boje, u mnie kazdy program WIN-OS/2 laduje sobie biblioteki od nowa
i pracuje w odrebnej sesji.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl