Re: Mazovia

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 07:19:47 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Ja od dawna uzywam programow EGAPL.EXE i KEYBPL.EXE sygnowanych
>
> "Polish characters for EGA/VGA v3.3 by A.Knapczyk
> doctor Q & X LanD Public Domain Library"
>
> Doskonale si sprawdzaj w sesjach pe noekranowych.

Czesc,

bardzo dziekuje za odpowiedzi. Zalezy mi na Mazovii w sesji
pelnoekranowej. TSR jaki jest uzywany z komputerow z DOS'em (polkey.exe)
uruchamia sie bez zadnych komunikatow o bledach ale nie wisi w pamieci
(nie widac go na liscie zwracanej przez mem /c). Rowniez gdy jest
uruchamiany z autoexec.bat'a.
Czy programy plega.com i plkbd.com sa free ?

Pozdrawiam :
KM