Re: ibm_polska_bez_bialych_rekawiczek

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_polbox.pl)
Data: Mon 07 Apr 1997 - 19:11:03 MET DST

In <9704071513.AA05885_at_infoserv.ii.uj.edu.pl>, przemekp_at_ii.uj.edu.pl (Przemyslaw Pawelczyk PC Kurier) writes:

>Czekaj tatka latka. Z pewnych zrodel wiem, ze ma to dosylac IBM Austria...
>(gdyby to bylo z CK IBM Austria, mialbys juz dawno w domu.)
Jestes mocno nie na czasie. Jakis czas temu zrucilem msg. o rozsylaniu
przez IBM Polska CD z polskim BonusPak. Jezeli ktos nie otrzymal
jeszcze swojego krazka - nalezy zadzwonic do p. Izy Siankowskiej
(0 22 8786777 -centrala).

>Czy ktos z Was zauwazyl na tym forum jakiekolwiek wypowiedzi serwisu IBM
>Polska? Oni nawet tego nie sledza, bo i po co?
Sledza, sledza. Tyle, ze ty o tym nie wiesz.
IBM Polska od wiosny ubieglego roku zorganizowal OS/2 Technical Support.
Obecnego do grudnia Juliana Podpore zastapil Damian Niedospial.
Z pewnoscia skutecznosc prowadzonego przez nas (Damian jest
etatowym pracownikiem firmy Calder) supportu nie jest 100% ale - jak
sadze - dosc wysoka.

>Artur, Artur! Do kogo w IBM Polska chcesz sie dobijac? Ja, niby z racji
>autora Warpowiska i dziennikarza pisujacego o Warpie do PC Kuriera i Entera
>pobowalem nawiazac kontakt z nowymi i "starymi" osobami w IBM Polska od
>kilku miesiecy. Pisalem listy, listy elektroniczne, rozmawialem
>telefonicznie, i co? I nic. Po pierwszej rozmowie lub internetowym kontakcie
>przestali odpowiadac na listy, albo unikali rozmow telefonicznych, albo w
>ogole sie nie odezwali.
Moze masz specyficzne podejscie. Kiedy pisalem dla Lupusa kontaktowalem sie
z wieloma osobami z IBM Polska i zawsze bylem witany z radoscia.
Do tej pory mam tam wielu przyjaciol.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: calder_at_ikp.atm.com.pl