Re: Instalacja WARPA -problem

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 14:45:19 MET DST

GREG <grzera_at_free.polbox.pl> wrote:

>Probowalem zainstalowac Warpa ale program instalacyjny nie rozpoznaje
>mojego CD-romu (SONY CDU55E).

Czytnik jak najbardziej porzadny.

>Probowalem przelaczyc go na pierwszy port kontrolera HDD ale to tez nie

I bardzo slusznie, gdyz OS czesto ma problemy z automatycznym
uruchomieniem napedow na 2 kontrolerze i jeszcze slave.
A czy poprawnie ustawiles zworki master i slave na dysku i CD-ROM-ie
;-)

>pomoglo.(kontroler Local-Bus DTC2278D).

Przypuszczanie ten local-busowy kontroler to tragedia.

>Wyklada sie komunikatem ze os2cdrom.dmd nie rozpoznaje napedu.

Sprobuj poeksperymentowac z parametrami IBM1S506, dotycza one wlasnie
ustawien kontrolerow dyskow.
Uruchom:

help IBM1S506.ADD

aby uzyskac help (mam nadzieje, ze masz gdzies OS-a?)

Przemek