Re: MS Word pod Win-OS2

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Wed 02 Apr 1997 - 10:10:03 MET DST

In <Pine.LNX.3.95.970402071658.3211A-100000_at_nzs.agh.edu.pl>, on 04/02/97
   at 07:37 AM, Adam Plaszczyca <trzypion_at_nzs.agh.edu.pl> said:

->Oj, kochany, to jest ustawienie dolnej pamieci.. Ustaw mu DPMI Memory na
->jakies 16 MB.. albo na 64.
Sprawdzilem. Sam z siebie mial tu ustawione 64...

->> ->a ile wogole ramu masz ? przy 16mb niestety mieli dyskiem i od tego nie
->> ->uciekniesz.
->> 32 MB - to chyba nie jest tak malo jak na zabawe z procesorem tekstu?
->> Nawet jesli w tekst wbite jest graficzne logo...
->I mieli? Coos masz chyba nie tak podinstalowane... Ja mam 16 MB i
->skladam pod AmiPro (windozowym) katalog nafaszerowany grafika, plik ma
->okolo 8 MB i mieli okazjonalnie.... Dziwne cosik...

Pod Winda faktycznie nie mieli... Tez wydaje mi sie, ze cos gdzies jest
zle ustawione. Sadzac z odpowiedzi na liscie inni nie maja tego typu
problemow. Ja jednak nie moge znalezc gdzie sie narabalo...

->Uzyj AmiPro!!! Kolega meczyl sie w Wordzie (a bawil sie programem od 2
->latek). Dostal do zlozenia prace dyplomowa z mnostwem wykresow i rownan.
->I Word sie mu wykladal (czyli stosowal WYSIWYNG - What You See Is What
->You Never Get). Zainstalowalem mu AmiPro 3.0 i po tygodniu Word wylecial
->z dysku.
Czy moglbys mi dla proby wygenerowac probny dokument z polskimi znakami w
kilku fontach (Times, Arial, etc), wstawic w to jakis maly gif i jeszcze
dla zabawy cos ponumerowac automatycznie a potem zapisac to w formacie MS
Worda 6.0. Chodzi mi o sprawdzenie czy jak przesiade sie na AmiPro to
nadal bede mogl innym podsylac pliki tekstowe bez zawilego tlumaczenia co
maja z tym zrobic... P.S. Kto to sprzedaje i mniej wiecej za ile ( w
Warszawce wsparcie w oprogramowaniu uzytkowym pod OS-a nie oszolamia)?

->> PS. jesli ktos moze ma jakis dodatkowy pomys na oblaskawienie MS Worda to
->> czekam jak na Andersa na bialym koniu...
->Wyrzucic! Jedyna metoda. Tak samo jak z reszta windozy ;))
->A, Ami jest w wersji polskiej native for OS/2. To jest chyba argument?

Jest

->Adam Plaszczyca
->os. Zlotego Wieku 27/7, Krakow
->trzypion_at_uran.ip.krakow.pl | _555_at_irc.pl
->http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/

Dziekuje

Andrzej J. Piotrowski
AJP Communications