Re: TPsa i dialery

Autor: Mariusz Karpowicz (mkarp_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 22:06:24 MET DST

Daniel Czarnowski wrote:

  Wojtek SP5RDU (wojtek1_at_free.polbox.pl) wrote:
  : Czy ktos bylby sklonny pomoc mi w skonfigurowanniu WARPA do
  polaczenia
  : z TPsa?
  : Zycze smacznego JAJA
  opis na setwerze TP
  \

 Z dialerem dolaczonym do Warpa 4 i polaczeniem sie z TPSA nie mam
problemu, ale co zrobic (jakiego dialera uzyc) zeby polaczyc sie z firma
i routerem na ktorym jest autoryzacja (PAP) - mam konto i haslo, ale
zwykly dialer laczy sie, trzyma polaczenie i ... nic. Nie moge uruchomic
zadnej aplikacji TCP/IP bo pisze ze nie mam "polaczenia internetowego"
(uzywam ppp).