Re: Instalacja WARPA -problem

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_nzs.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 20:32:35 MET DST

On Tue, 1 Apr 1997, GREG wrote:

> Probowalem zainstalowac Warpa ale program instalacyjny nie rozpoznaje
> mojego CD-romu (SONY CDU55E).
> Probowalem przelaczyc go na pierwszy port kontrolera HDD ale to tez nie
> pomoglo.(kontroler Local-Bus DTC2278D).
> Wyklada sie komunikatem ze os2cdrom.dmd nie rozpoznaje napedu.
SPrzet na pewno OK, bo sam mam i instaluje bez problemu. Byc moze masz
karte muzyczna ze zlaczem do CD-ROM'a. Jezeli tak, to albo podlacz CD do
karty, a jezeli to nie pomoze to wywal karte (doinstalujesz pozniej). Poza
tym radze w setupie zmniejszyc czestotliwosc taktowania magistrali i
wylaczyc shadow bios i shadow video ram. Powinno pomoc.

Adam Plaszczyca (48 12) 493572
os. Zlotego Wieku 27/7, Krakow
trzypion_at_uran.ip.krakow.pl | _555_at_irc.pl
http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/