Re: MS Word pod Win-OS2

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl
Data: Tue 01 Apr 1997 - 11:36:00 MET DST

In <199703311614.SAA00174_at_dollar.it.com.pl>, A_J_P_at_it.com.pl writes:
>Juz sie kiedys pytalem ale znikomy byl odzew...
>
>Czy ktos uzywa MS Word pod Win-OS? Walcze z tym od dluzszego czasu i nic
>nie pomaga. Ten sam Word chodzi bez problemow pod normalna winda (3.11 z
>pamiecia uporzadkowana QMM-em). Po OS-owa winda wywala sie... Jest to
>powtarzalne dla okreslonych dokumentow: juz na "Open" wywraca sie. Sa
>takie ktore wczytuje i dopiero po jakims czsie sie wywraca.

Tez mialem ostatnio taki przypadek - w dokumencie byly rysunki Visio jako
dolaczone obiekty. Wywalal sie na wczytywaniu tych obiektow, ale to mogla
byc wina Visio. W kazdym badz razie gdy robilem to w Full Screen WIN-OS
problemu nie bylo - tylko w Windowed WIN-OS.

> Intuicja mi
>podpowiada ze problem lezy w zarzadzaniu pamiecia. Os-owa winda np. nie ma
>zadnego ustawiania swapa (korzysta z OS-owego?)

Oczywiscie - zasobami pamieci zarzadza OS. Windowsy po prostu zwracaja
sie o przydzial pamieci i dostaja ja (albo nie). A skad ja OS wezmie to juz
jego i tylko jego sprawa.

Andrzej Sibik
mailto:asibik_at_silesia.pik-net.pl