Re: Instalacja Merlina - problem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 09:50:14 MET

oopbi_at_telbank.pl (Zbigniew Nowacki) wrote:
>Mam problem z zainstalowaniem Merlina (angielski), na dysku z OS/2 Warp 3.0.
>Instalacja zawiesza sie po pierwszym bootowaniu komputera (przez program
>instalacyjny). Wybralem instalacje Advanced, nie formatuje ani nie zmieniam
>rozkladu partycji. Jesli ktos zna rozwiazanie albo spotkal sie z takim
>zjawiskiem, prosze o pilny kontakt.
>
>Z gory dziekuje i pOSdrawiam z okazji Swiat Wielkanocnych
>
> Wlodzimierz Bylina
> oopbi_at_telbank.pl

widocznie masz jakis problem sprzetowy.
zaraz po pojawieniu sie literek OS/2 w lewym gornym rogu, wcisnij ALT+F2 .
dokladnie czytaj co sie pojawia na ekranie. jak sie zatrzyma na jakims module,
to odczekaj jeszcze 2 minuty. jak nie pusci, to odpalaj dos i zaremuj
odpowiedni plik w config.sys . np. u mnie wieszalo sie na wykrywaniu
sterownikow adaptec scsi, oraz na jakiejs dziwnej myszy.