Re: OS-owa Netszkapa a sprawa polska

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 21:13:49 MET

Tomasz Stelmaszczuk wrote:
> Prawdopodobnie zmieniles 1004 na IBM Latin 2 (852) a nie ISO Latin2
> (912).
> Naszkicowana przeze mnie ingerencja w netscape.ini sprowadzala sie
> - z grubsza rzecz ujmujac - do zamiany charsetu.
> Nie wiem wiec, czy efekt obserwowalny na twojej maszynie zaistnial
> w wyniku zdownloadowania netscape.ini z naszej WWW czy tez starales
> sie powtorzyc wykonane u mnie przerobki.
> Jezeli ingerowales samodzielnie - sciagnij plik z Calder Home Page.
> Czekam na "wrazenia".
>
> best regards
> Tomasz Stelmaszczuk
> [...]
wykonalem dwie proby:
#1: sam "dlubalem" w *.ini (wg tego co bylo w posting'ach)
#2: potem wzialem *.ini z www Calder'a
wynik byl niestety negatywny :(
Nie mam jednak pewnosci czy moja instalacja os'a jest o.k., bo "cwicze"
wlasnie warp server advanced (evaluation 60 days) i np. do sesji
pelnoekranowych (dos/win_os/os) moge wejsc ale przy wyjsciu jest krach !
- na ekranie mam kolorowe mozaiki (czasem "animowane") - a dioda
monitora sygnalizuje stan "suspended" - nie dziala nic poza twardym
resetem :(((
BTW: na tej samej maszynie mialem posadzony redspine warp 3.0 na
extended "D" i dos6.22+win3.1CE na "C" i wszystko bylo cacy widzialem
serwery Novell 3.12 i Novell 4.10 po IPX + dwa hosty unix'a po TCP/IP +
internet przez modem. Aktualnie ta instalacja jest mocno "uszkodzona"
wiec chce ja "zaorac" i postawic wszystko na czysto. (Ale to po
swietach)
O efektach poinformuje szanowne forum.

tomek