Re: Instalacja OS2

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 12:29:40 MET

Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl) wrote:
: On Tue, 25 Mar 1997 12:54:47 +0100 (CET), Slawomir Kaptacz wrote:

: >i nic ... nie moge dostac sie do BootManagera (teraz w95 sie panoszy) ...

: Zaraz, zaraz. Miales BootManagera, potem zainstalowales Win95 i Boot Mgr
: zniknal? Jezeli tak, to odpal OS/2 z dyskietek ratunkowych (jezeli nie
: zrobiles to odpal z instalacyjnych i wyjdz do tekstowego prompcia przy
: pierwszej okazji). Odpal OS-owego fdiska i ustaw partycje BootManagera
: (chyba ja poznasz, ma taki charakterystyczny rozmiar...) jako startable.
: Zapamietaj, wyjmij dyskietke z A:, zrestartuj. to powinno ozywic partycje
: startowa.

: OSciski!
: Mirek Nowakowski

: PS. To samo sie dzieje, jak majac BootManagera i zainstalowanego OS/2
: sprobojesz potem zmajstrowac partycje MS-DOSa. Rada jak wyzej.

Na tym polega dowcip, ze jak uruchamiam z dyskietek startowych to mi sie
zglasza komunikat taki jak wczesniej pisalem pomimo, ze nic nie
wybieralem, a dyskietek ratunkowych nie robilem, uwazajac, ze nie bylo
sensu (i to byl moj blad...).

Widmo

Slawek Kaptacz                     mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo               http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz