Re: Zamienniki programow

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_nzs.agh.edu.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 09:43:29 MET

> dysku i nie pamietam co bylo zlego. Na pewno mial problemy z
> PL-literami (przy zaznaczaniu traktowal jako spacje) i klopoty z
> wprowadzeniem gotowego juz tekstu w tabele. Zreszta tabela w WordPro
> to kuriozum - gorzej juz nie bylo mozna.
?????? No to ja tu juz nic nie rozumiem... Nigdy nie mialem tego typu
klopotow, A rozwiazanie tabelki z WOrdPro akurat mi leza. No coz, de
gustibus not disputandum est

Adam Plaszczyca (48 12) 493572
os. Zlotego Wieku 27/7, Krakow
trzypion_at_uran.ip.krakow.pl | _555_at_irc.pl
http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/