Re: Spolszczenie OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 16:31:25 MET

In <5h862p$br0$1_at_helios.man.lublin.pl>, Tomasz Stafinski <stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl> writes:
>Właśnie ciągnę. Leży na:
>ftp://hobbes.nmsu.edu/os2/drivers/keyb_pl.zip
>Można. Chyba, że jest jakiś mirror hobbesa, bo nie idzie to
>najszybciej :(

Alez mirror hobbesa jest na sunsite.icm.edu.pl !!!!

Plik do polskiej klawiatury jest pod adresem:

ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/hobbes/os2/drivers/keyb_pl.zip

Z tego co pamietam to jest to dokladnie ten sam plik, ktory znajduje sie
(znajdowal sie jak go umieszczalem tam i na hobbesie) w firmie Peryt.
Ale moze na Perycie byc nowszy choc nie slyszalem zeby sie pojawilo
cos nowszego.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl