Re: Jaki FTP

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 14:56:15 MET

>Cos podobnego do CUTftp jest i nazywa sie toto FTPBrowser 1.6 (lezy gdzies

Bawilem sie FTPBrowserem, i tym z NetSuite
i zupelnie mi sie nie podobaja (ale to subiektywna opinia)

Natomiast moge polecic:
GibbonFTP, (z hammera i pewnie na hobbes tez bedzie)
ostatnio pracuje na ver 1.06, ale powinna juz byc nowsza.
Mozna w nim stworzyc liste (ikonki) swoich ulubionych ftp (w innych
progarmach tez - ale ten mi sie b. podoba)

Mam z nim jeden problem:
nieprawidlowo dziala z ftp na WinNT , zglasza jakies bledy,
ciekawy jestem czy inne osoby tez mialy podobne doswiadczenia?
Ale FTP-PM tez mi zglasza te bledy, natomiast WS_FTP w WinOS2 i
textowy ftp dzialaja poprawnie ze wspomnianym ftp na WinNT.

Pozdrawiam
Przemek

Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Cracow University of Technology
al. Jana Pawla II 37, PL-31-864 Krakow, Poland
tel: (+48+12) 480555 ext.3480, fax: (+48+12) 484436