Instalacja OS2

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 12:40:46 MET

Z pewnych przyczyn technicznych musialem wywalic cala partycje na ktorej
siedzial sobie os2 (D: - logiczna, C: Win95) Ladnie sobie calego mirrora
trzymam nadal na dysku G: wrzucam dyskietke 0, wczytuje i wola 1 po czym
instalacja sie zatrzymuje wyswietlajac komunikat: za malo miejsca na c: -
wybrales instalacje podstawowa (czy cos takiego). I zeby bylo smieszniej
na C: mam grubo podad 400MB wolnego i nie pozwolil mi instalator wybrac
instalacji uzytkownika - nawet nie pojawil sie ekran z wyborem - wybral
sobie sam i jeszcze bezczelnie napisal, ze ja tak wybralem. Ponadto
odpowiednia adnotacje gdzie znajduje sie mirror dyskietek dystrybucyjnych
zamiescilem w Config.SYS'ie na dyskietce 1.
i nic ... nie moge dostac sie do BootManagera (teraz w95 sie panoszy) ...
Moze mi ktos pomoze...
Ustawialem w biosie przy konfiguracji pamieci i OS2 i NonOS2 i nic nie
pomoglo ...

Widmo

Slawek Kaptacz                     mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo               http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz