Spolszczenie OS/2

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 00:03:02 MET

Próbowałem sobie właśnie spolszczyć OS/2 3.0 wersję angielską. Chodzi
mi konkretnie o polską klawiaturę. Próbowałem podmienić KEYBOARD.DCP
i zmienić w config.sys linię definiującą klawiaturę na:
DEVINFO=KBD,PL457,C:\OS2\KEYBOARD.DCP. Niby przy starcie nie wywala
żadnych błędów, ale polskiej klawiatury również nigdzie nia ma.
Może ktoś to rozwiązał?

* Stefan            Tomasz Stafiński *
* mailto:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl *