Re: Jaki FTP

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 21:41:05 MET

On Mon, 24 Mar 1997 21:09:12 +0100 (CET), Mariusz Karpowicz wrote:

> Staram sie chwytac :) A to o czym piszesz juz wykombinowalem wczesniej,
>stworzylem sobie pare obiektow z Template (mam US Merlina), ale
>wygodniej jednak raz odpalic jakiegos FTP-a i potem wybierac sobie jakis
>adres, niz uruchamiac i zamykac rozne okienka (imho)

Rzecz gustu.

>Ale wrocmy do korzeni: czy jest inny FTP warty uwagi ?

Taki, o ktory Ci chodzi (tzn. z lista mozliwych polaczen wyswietlanych na
poczatku) to jest w pakiecie, ktory kiedys nazywal sie bodaj NetSuite, a
teraz zdaje sie wystepuje pod szyldem Emtec, ale mogfe sie mylic.
atomiast polecam Twojej uwadze pakiet BlackBook v1.00c (plik bbk100c.zip)
-- freeware ksiazke adresowa, w ktorej mozesz takze gromadzic adresy www,
e-mail i ftp i z niej sie do nich dobierac.

OSciski!
Mirek Nowakowski