Re: Jaki FTP

Autor: Mariusz Karpowicz (karp_at_gazeta.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 21:01:51 MET

Mirek Nowakowski wrote:

  On Mon, 24 Mar 1997 15:00:09 +0100 (CET), Mariusz Karpowicz wrote:

>FTP-PM jest rzeczywiscie niezly, ale ma jedna podstawowa wade (dla
>mnie): brak zachowywania profili i stworzenia sobie cos a'la
  Address
>Booka.

  Chyba jeszcze nie chwyciles idei WPS. Otwierasz sobie (w Merlinie)
  folder
  "System OS/2", z niego otwierasz "Szablony", stamtad wyciagasz np.
  na
  Pulpit prawym klawiszem myszy "Folder", a potem do niego -- w taki
  sam
  sposob -- "FTP-PM", ktory sam Ci otworzy Ustawienia, w ktorych
  mozesz
  sobie zdefiniowac co tylko chcesz.

  OSciski obiektowe!
  Mirek Nowakowski

 Staram sie chwytac :) A to o czym piszesz juz wykombinowalem wczesniej,
stworzylem sobie pare obiektow z Template (mam US Merlina), ale
wygodniej jednak raz odpalic jakiegos FTP-a i potem wybierac sobie jakis
adres, niz uruchamiac i zamykac rozne okienka (imho)
Ale wrocmy do korzeni: czy jest inny FTP warty uwagi ?

--
Mariusz Karpowicz
mailto: karp_at_gazeta.pl