Re: Polski CODEPAGE (pelny config.sys mojej maszyny)

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 01:20:36 MET

In <5h4edj$m87_at_info.nask.pl>, calder_at_ikp.atm.com.pl (Tomasz Stelmaszczuk) writes:
>In <199703231534.QAA07333_at_malcolm.rmnet.it>, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) writes:
Dla spokoju sumienia dokonalem przed chwila eksperymentu. Ustawilem
startowa wartosc swapa na 10 MB. Po uruchomieniu obydwu protokolow,
kilku inetowych aplikacji i z aktywnym VoiceType'm jego wielkosc zatrzymala sie
na niecalych 23 MB. Po zgaszeniu tychze po kilkunastu minutach
jego wielkosc spadla do ok. 8 MB.
Tak wlasnie zachowuje sie moj system. Jedyny, wzglednie nietypowy parametr
hardware'owy to 512 cache ale nie ma to - choc moze sie myle - bezposredniego
przelozenia na swapa.
Kolejny eksperyment ze swapem wielkosci 100 MB wykazal, ze co ciezsze
aplikacje (m.in. Voice) uruchamiaja sie upiornie slamazarnie.
Z czystej ciekawosci - co uruchamiasz, ze twoj swap dochodzi do 40 MB ?
BTW: moje wyjasnienia dot portow rownoleglych usatysfakcjonowaly cie,
jak sadze.

                           best regards

                        Tomasz Stelmaszczuk
                              Calder
IBM BESTeam Team OS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
email: calder_at_ikp.atm.com.pl http://www.atm.com.pl/~calder