Re: MERLIN i Netware - jeszcze

Autor: Mariusz Karpowicz (mkarp_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 13:12:44 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

  mkarp_at_free.polbox.pl wrote:
>Czesc
> Jak zmusic Warpa 4 zeby zobaczyl serwery novellowe (3.12)?
> Plik net.cfg mam stworzony chyba wlasciwie.

  musisz po prostu miec zainstalowana obsluge netware.
  w czasie instalacji po prostu wciskasz przyciski, do instalacji
  roznych
  protokolow. powinienes miec drive L: , przypisany do katalogu LOGIN
  dla serwera NETWARE.

Tak robilem i do wczoraj nic. Dzisiaj o dziwo (6 instalacja)
zadzialalo.
Ale nieprawidlowo. Zamapowalem te serwery ktore chcialem, a potem
wybralem jedna z literek i ... wszystko stanelo, potem wypelzl komunikat
ze Warp Center umarl. A dokladnie:
"System Error - Novell
 REQ1040: The Requester timed out waiting for reply from server .....
 End program/command/operation"