MErlin i modem Zoom VFP V32 bis

Autor: /Lukawski Marek (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 22:06:17 MET

Czesc,
Postawilem wlasnie w akademiku merlina i mam problem nie moge laczyc sie
modemem (teraz pisze bo polaczylem sie z sesji dos'a), w heperACCESS Lite
mam ustawione wszystkie parametry chyba dobrze lecz przy probie dzwonienia
pojawia sie komunikat "modem not responding" lub cos w tym rodzaju.
Przy probie zestawienia polaczenia ppp (dial) staje przy inicjalizacji
modemu (brak odpowiedzi na pierwszy string inicjalizujacy).
Plyta t2p4, com1-mysz, com2-modem (ustawione zworki w modemie),
com3-kabelek do drugiego komputera (irq10 i adres w biosie).
Powyzsza konfiguracja pracuje ok. w dosie 6.22 i wingrozie, z os'em tez
kiedys mi to pracowalo a teraz po zmianie dysku nie chce.
Nie wiem co moze byc zle, ale w sesji dos'a (czyli teraz) moge sie laczyc
tylko na 9600, choc w golym 6.22 moge 14.4 (tyle moze max modem).
Rece mi opadaja i nogi tez :(
smutne pOSdrowienia
MArek
PS merlin 45-dniowy