OS/2 + CD-ROM + Siec = ?

Autor: Pawel Bartuzi (Pawel.Bartuzi_at_f55.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 17:56:24 MET

18 Mar 1997 14:59, Leszek Gerwatowski wrote to All:

 LG> Mam dwa segmenty Etherneta. Na obu mam komputery na NetBIOS-ie .
 LG> Komputery z mojego segmentu widz‘ bezproblemowo. Natomiast tych z
 LG> drugiego segmentu nie widz‘ wog˘le! Co mam zrobi‡? Pr˘bowa’em ju§
 LG> na si’‘ poda‡ przypisanie IP (na tym drugim segmencie jest inna
 LG> klasa IP i inna domena NetBIS-u - mo§e to dlatego?) do nazwy
 LG> komputera (na razie chodzi mi o jeden konkretny komputer) i nic -
 LG> dalej nic nie widz‘. Oczywižcie po "go’ym IP" wszystko widz‘ a
 LG> przecie§ u§ywam NetBIOS over TCP/IP wi‘c to powinno wystarczy‡!

   W README do OS/2 jest takie cos:

Aby možliwe byˆo przejrzenie plik˘w i drukarek systemu Windows 95,
stacja robocza z systemem OS/2 Warp i stacja robocza z systemem
Windows 95 muszĽ znajdowa† siŠ w jednej domenie.

   Jezeli odnosi sie to takze do innych systemow uzywajacych NetBios to wydaje
mi sie, ze bez kontrolera domeny (wtedy mozna zdaje sie logowac do innych domen)
nic nie poradzisz.

FidoNet : 2:480/55.0
Internet email: pawelb_at_fidonet.org.pl