Re: OS-owa Netszkapa a sprawa polska

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 17:11:30 MET

On Fri, 21 Mar 1997 16:00:31 +0100 (CET), Leszek Gerwatowski wrote:

>No coz - mnie nadal nie dziala. Zrobilem oczywiscie to wszystko co jest
>opisane powyzej. Natomiast co do tego nieporadzenia sobie edytora INI z FM/2
>to rzeczywiscie mozna bylo sobie edytowac ten klucz a przycisk OK nie byl
>aktywny, ale ja sie nacisnelo Help i zamknelo okno helpa to OK juz mozna
>bylo nacisnac i zapisac (przynajmniej u mnie - mam FM/2 wersje 2.50a).

1. Nie wpadlem na to z przyciskiem [Help]. Mam FM/2 wer. 2.51, a juz sie
ciagnie z hobbesa 2.52. Ciekawe, czy ta pluskwa bedzie tam nadal.
2. Moze by sie odezwal ktos, komu dziala (oprocz mnie i Marka Lukawskiego
-- jemu juz chodzi).
3. Proponuje w podany przeze mnie sposob zdefiniowac takze Font2 i Font6
i dodatkowo w razie klopotow sprobowac wybrac z menu Options|Document
Encoding|Central European(Latin2).
3. Jak juz mam sie zabrac za usystematyzowanie calej sprawy, to prosze o
bardziej szczegolowe informacje: dziala/nie dziala, wersja systemu,
konfiguracja, na ktorych stronach dziala, na ktorych nie i oczywiscie
wszystkie spostrzezenia. Najlepiej na adres nowam_at_pg.gda.pl i z subjectem
"OS-owa Netszkapa a sprawa polska". _BARDZO_ prosze o taki subject, to mi
ulatwi przegladanie poczty. Ja codziennie mam ponad 200 listow w
skrzynce, drugie tyle przegladam newsow krajowych i jeszcze wiecej
zagranicznych. Postaram sie calosc zagadnienia jakos zebrac,
usystematyzowac i "oglosic HTML-em".

OSciski!
Mirek Nowakowski