Re: OS-owa Netszkapa a sprawa polska

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 18:19:42 MET

On Thu, 20 Mar 1997 17:31:35 +0100 (CET), /Lukawski Marek wrote:

>Szukam szukam i znalezc nie moge :( znajduje tylko Intl a po INTL sladu
>nie ma :(((

Wlasnie przed chwila sprawdzilem, ze w domu tez tak mam. Trzeba najpierw
z Netszkapa zadzialac "po bozemu"? Tzn. ustawic najpierw fonty przez
Options|General preferences|Fonts oraz przez Options|Document Encoding i
wyjsc z programu. Po takiej operacji w NETSCAPE.INI pojawilo mi sie
"entry" INTL. Sprawdzone przed sekunda organoleptycznie!

OSciski!
Mirek Nowakowski