Re: Sterownik do karty graficznej

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 14:35:34 MET

Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: : kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) wrote:
: : >moze ktos sie spotkal ze sterownikiem do os/2 3.0 do karty graficznej:
: : >S3 ViRGE 3D Accelerator (Blackpoint FP-VG 3D).
: :
: : zgadnij co to jest s3 :)
: : http://www.s3.com/

: Nie jest to takie proste. Na www.s3.com lezy driver do Virge
: o nazwie eos'cos tam'.zip, ale niestety w przypadku polskiego
: Warpa3 rozwala w drobny mak polskie litery. W przypadku Merlina,
: przypuszczam, bedzie podobnie, bo S3 spieprzylo litery bitmapowe.
: Jak na razie, pomimo moich monitow, nie raczyli tego poprawic.
: --
: Pozdrawiam,

: Jacek Pietraszek

: P.S. Uwazaj! Na www.s3.com lezy tez driver jos'cos tam'.zip.
: Z roztargnienia nie zauwazylem, ze jest to driver japonski (ach, ta
: radosc, ze juz mam driver do Virge ;^) ), no i Warp wygladal
: cokolwiek ciekawie...

Znalazlem sterownik (s3virge.zip) na naszym rodzimym sunsite (mirror
hobbesa) ale nie jestem w pelni z niego zadowolony - polskie znaki
oczywiscie wyeliminowane i pozatym zostawia jakies smieci na ekranie ...:((
Widmo

Slawek Kaptacz                     mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo               http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz