Re: Dodatek Enter-a

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 20:47:52 MET

Fri, 07 Mar 1997 23:11:30 GMT, osocha_at_mech.pk.edu.pl (Przemyslaw
Osocha) napisał(a):

>Dostalem wlasnie wczoraj dodatek specjalny Entera (tzn. wczesniej go
>zamowilem i zaplacilem)
>
>Czytam sobie.
>
>I tak, najpierw Pan K./Labanowski opisuje jak przez modem zalogowac
>sie do TPSA, spod Win3.x, spod W95, spod Linuxa, - i tyle, wiecej
>systemow nie ma ;-)

Swoją drogą to ile razy można pisać o takich bzdurach.

>Potem tenze Pan K./Labanowski w art."Oprogramowanie do Internetu"
>pisze:
>"Ciekawym faktem jest to, ze gros internetowego oprogramowania
>(szczegolnie tego graficznego) jest tworzona i najlepiej pracuje w
>srodowisku Windows 95 lub na komputerach Macintosh. Bardzo malo jest
>programow pracujacych na komputerach Amiga czy tez w systemie OS/2.
>Sporo jest natomiast aplikacji pisanych dla systemow Unix,..."

No tak, dla Windowsa powstało takich programów od groma. Nie wiem
tylko po co komu kolejny marny FTP. Zapewne ujawnia się jedna z
podstawowych potrzeb człowieka: potrzeba posiadania. Cieniacz ten
Labanowski i tyle. Ale kase za artukuł zainkasował.

>Tak, tak, Amiga, OS/2, az sie lezka w oku kreci ;)
>Czyzby osobom od OS/2 w redakcji Lupusa (a sa przeciez takie) nie
>udalo sie wedrzec do dodatku specjalnego Entera :-)

Redakcja nie może ingerować w treść artykułów. Może jedynie umieścić
notkę, że nie zgadza się z poglądami autora a i to nie powinno być
wyeksponowane. Za to pewnie są skłonni opublikować artukuł na temat
rozwiązań w Osie. Mam tutaj PCMagazin 3/97, w którym jest artukuł
Krzysztofa Barteczko gdzie Merlin zdeklasował nt'ka jeśli chodzi o
dostęp do Internetu. Zresztą PCMag zawsze coś o OSie pisał.

>Juz bardziej wywazony jest artykul p.Pawla Wimmera, w ktorym zachwala
>on W95, jednak pisze tez:
>"...szczegolna uwage prosze zwrocic na pakiety dla Windows 3.1, gdyz
>sa one bardziej uniwersalne - moga je wykorzystywac, dzieki emulacji,
>zwolennicy innych systemow operacyjnych."

Nie dziwota, że ktoś korzystający tylko z Windowsa potrafi wymyśleć
taką bzdurę. To coś jak te gostki z free.polboxa...

>Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk