Re: Zakup os/2 w Polsce

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 10:24:05 MET

On Sat, 8 Mar 1997, Pawel Bartuzi wrote:

> Nie do konca - w \TCPIP\BIN jest LOGINUNX.EXE, kt˘re po podmienieniu
> oryginalnego LOGIN.EXE bedzie sprawdzalo haslo w pliku PASSWD. Niestety, sam
> plik PASSWD trzeba sobie wziac z jakiegos unixa.

Niekoniecznie. Jest odpowiednik komendy passwd pod OS/2. Niestety nie
pamietam juz skad go mam, wiec jesli ktos jest zainteresowany, to prosze o
wiadomosc - przesle plik poczta.
Co nie zmienia faktu, ze po wlogowaniu do OS/2, tak czy inaczej mozna
zrobic wszystko. Ale z drugiej strony dlaczego mialoby byc inaczej ? W
koncu Warp nie jest systemem wielodostepnym.

pozdrawiam,
             Piotr Pekala

Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl