Re: Unix

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 09 Mar 1997 - 01:23:40 MET

On Sat, 8 Mar 1997 18:08:18 +0100 (CET), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Nie, nie, nie. Sam nie jestem od tego zadnym specem, ale z tego co sie orientuje, to
>jest zupelnie cos innego.
>
>Strony sa skladane z pewnych komponentow z bazy danych i nie sa traktowane
>dokladnie jak zwyczajny html. Sam musialbym sie jednak doksztalcic, zeby ci
>powiedziec wi cej.

nic w tym co napisales nie stoi w jakiejkolwiek sprzecznosci z uzyciem
protokolu cgi, gdzie jakis skrypt odpala przeszukiwanie bazy danych
a jego wyniki przeksztalca na html.

i co to znaczy "nie sa traktowane jak zwyczajny html" ?
jesli nie sa traktowane jako html przez browser to w takim razie
nie jest to WEB (a napisales: "dynamiczne strony WEB"), zas jesli
browser widzi html, to oznacza tylko ze html jest generowany "w locie"
czyli dokladnie to co robi kazdy najglupszy cgi

moze napisz konkretniej CO chcesz wlasciwie osiagnac, a wtedy byc
moze bede Ci mogl powiedziec JAK (pare dynamicznych stron web'u
wymodzilem, wiec cos-niecos wiem na ten temat)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi