Re: OS/2 i Hercules ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 03:42:18 MET

On Fri, 28 Feb 1997 00:45:11 +0100 (CET), Jaros aw Tabor wrote:

>Czy ktos probowal uruchomic OS/2 na Herculesie ?
>Zainstalowalem wszystko OK, system laduje sie ale wtedy kiedy powinien zglosic sie
>prompt wyrzuca ze DOSCALL1 wystapil blad i nie moze byc kontynuowane.
>Nie wiem czy to wina komputera ( 386SX25 4MB RAM ) czy tego herkulesa.

a skad masz drivery do herculesa?
nie wydaje mi sie zeby wogole istnialy.
prawde mowiac watpie czy nawet i w trybie tekstowym
da sie wogole odpalic OSa na herkulesie.
Przeciez on nie korzysta z BIOSu wiec i w trybie tekstowym
musi miec drivery do danej karty.
Ja tez jestem takimi driverami zainteresowany, bo juz od lat nie
uzywam konfiguracji ktorej kiedys uzywalem z luboscia: tzn. vga+hercules.
Niestety OS/2 nie udaje sie odpalic w ten sposob. Vidac czegos tam brakuje
herculesowi zeby OS/2 mogl potraktowac go tak jak oryginalna MDA
aby pozwolic mi miec ten drugi monitor w trybie tekstowym.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi