Re: TPSA+DEC+ONET+M$+INTEL=Internet.pl???

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 01:13:26 MET

On Sun, 23 Feb 1997 17:30:51 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]

Rozmawialem ze "specjalista" z TP S.A. ktory usilowal mi udowodnic, ze gdyby
wpuscic na rynke wiecej firm telekomunikacyjnych to ceny uslug by wzrosly.
Argumentacja opierala sie miniej wiecej na schemacie:
wiecej firm -> wiecej ludzi -> potrzeba wiecej pieniedzy na ich oplacenie.

Jesli tacy "ekonomisci" sa w telekomunie to nie ma co sie dziwic ze sie
boja konkurencji.

Aha. Facet swiecie wierzyl w to co mowi.