Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 11:30:10 MET

On Fri, 14 Feb 1997 20:13:30 +0100 (CET), Gremlin'sGodFather wrote:

Bardzo lubie OSa, ale:
> ja tez tak myslalem, a teraz pracuje pod StarOffice 3.1 for OS/2 i w
>zakresie aplikacji
> Office wystarcza mi to z naddatkiem.
Szkoda tylko, ze np. nie moge poprawnie przeloazyc dokumentu z Worda na SO
(polskie znaczki) i SO ma wlasny katalog z fontami (bezsensu).

> Grafika to
> ColorWorks,
Ta, jak se zaresjestrujesz, bo jak nie, to chyba nie ma zadnego programu do
skanowania (shareware).

>Internet to NetSCape for OS/2.
Szkoda tylko, ze stara wersja, padajaca na Javie i bez polskich znaczkow.

> W tle leci odtwarzarka CD, pracuje sobie na dwoch liniach BBS,
>odpisuje na poczte
> i ciagne jakies badziewie do Linoozy, i kompiluje zonie cos-tam w
>WatComm dla OS-a.
> Wszystko znalazlem w Internecie. (oprocz systemu OS/2 i watcoma).
No, tu sie prawie zgadzam.

O ile sie orientuje na NT sa analogiczne problemy.

>oswojony jest nawet Gravis kaprysny jak panienka 5o letnia. SB bez
>problemu.
Nie prawda - oryginalny gravis nie dziala, SB dziala bez midi

>patrz wyzej
A moze ktos wie skad mozna zdobyc drivery do Primaxa, bylem na ich sitecie i guzik...
(nie moge sie polapac)

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl
http://www.polbox.com.pl/lupus/gambler/index.htm