Re: S3 Virge driver zjadl polskie literki

Autor: Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 09:52:54 MET

Jacek Pietraszek <pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
: Zgryz w Warpie 3.0. Zalozylem sobie karte na Virge,
: pociagnalem driver z S3, zainstalowalem i tu problem:
: zjadl mi ogonki. W Win-Osie sprawa prosta, skorygowalem,

To jest na 90% skuteczne:
1. WIN. Na ftp.s3.com sa drivery do WIN z ogonkami.
   Szukac w katalogu dla win3.1. Plik zaczyna sie na pl*.
   Nb sa tam tez czeskie madziarskie itp. To co sie
   z tamtad sciagnie zastepuje katalog Win pochodzacy
   z dyskietki dostarczanej z karta.
   Ta metoda sobie skorygowalem zarowno Win3.11 jak i
   WIN-OS2.
2. OS2. Wybrac instalacje karty SVGA zwyklej. Zamaze
   co trzeba.
   Uruchomic ponownie istalacje dla S3. Jak sie
   zapyta czy zastapic jakis istniejacy plik
   (nazw juz niestety nie pomne, cwiczylem tyle razy
   ze sie gubie) - nie zgodzic sie.
  Ta mniej wiecej metoda mam juz wszedzie ogonki

Z tym wplywem pamieci karty na ogonki to mam watpliwosci.
Predzej trzeba wg p.1
Pozdrowienia

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net