Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 10:55:16 MET

Przemyslaw Osocha wrote:

[ciach]

> Nie przejmuj sie, cala seria tak ma. WD 31600 i chyba 1GB maja cos nie
> tak w swoim BIOS-ie (patrz www Western Digitala - lista nr seryjnych).
Na www WD bylem juz dawno dawno temu, jak tyklo kupilem kiedys WD21200 i
sie mi kilka tych wyskow posypalo:( wtedy tez podciacnalem od nich taki
pliczek overlay.exe do zmiany firmware w pewnych seriach ich dyskow,
wtedy klopoty zniknely. Teraz mam dysk z nowym firmawre i chodzi dobrze
tylko to stukanie przy starcie OS/2
> Wspomniany IBM1S506 podnoszac sie resetuje dysk i stad
> charakterystyczny dzwiek. Uzywam szeregu tych dyskow z OS-em, stukaja
> ale dzialaja.
Bawilem sie ustawieniami IBM1S506 i to nic nie pomoglo dalej stuka :(
> Pochwale sie, ze prywatnie mam 31600 z serii ktora nie stuka :-)
To masz fajnie :)
marek