Re: Odp: New Warp

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 08:00:38 MET

On Wed, 19 Feb 1997 07:26:18 +0100 (CET), SIWL Wrzesnia wrote:

>No i po instalacji. Oczywi cie nie ma tak, by wszystko działało od razu
>- trzeba było poprawić skrypty instalacyjne (dołšczam je), bo się gubiły
>w katalogach.
>
>Ogólnie wrażenia pozytywne. Czę ć ikonek zmieniona (foldery - liczne),
>ale prawdziwy efekt to nowy wyglšd elementów sterujšcych w oknach
>(scrollbars, radio- i checkbuttons). Wprawny OSman od razu zauważy
>podobieństwo ikon Program i Desktop do tych używanych w W95.
>IMHO OSowe sš ładniejsze!

1. Nie wysyla sie binariow na mailnglisty do tego nie przeznaczone
   (13kB to i tak za duzo)
2. Nie wysyla sie maili z wierszami po kilkaset znakow
3. Ja nie zauwaze podobienstwa do w95, bo tego gowna nie znam z wygladu,
   (wylacznie z artykulow i innej literatury)
   Widocznie nie jestem "wprawnym OSmanem"

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi