Re: dziwna sciezka

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 04:05:41 MET

On Tue, 18 Feb 1997 17:30:01 +0100 (CET), Jerzy Ratajczak wrote:

>Ja wiem co to za dysk, tylko nie rozumiem dlaczego ma to jakis zwiazek z moja
>nieszczesna stacja dyskow :(

Wez sobie z hobbesa albo z innego zrodla program do czyszczenia plikow ini,
np inimaint lub wpstool, i zapusc sprawdzanie.
W obsludze plikow INI od desktopu IBM troche sie nie postaral,
i zostaja tam rozne dziwne smieci, ktore powoduje ze pliki te rosna,
system zwalnia, i pojawiaja sie takie kwiatki jak odwolania do nieistniejacych
dyskow.
Dlatego co jakis czas trzeba je poczyscic. Nie zdziw sie jak np. inimaint
pokaze ci ze masz ze 300 blednych odwolan do niestniejacych obiektow.
Mozna je spokojnie usunac.
Pamietaj zeby zaraz po tym rebootnac komputer (najlepiej przez 3-kroli,
zeby PMSHELL nie zdazyl zapisac tam swoich zmian )

Pozdrawiam
Jarek.