Nadal o sieci

Autor: Jacek (jakozlo_at_ien5.ien.pw.edu.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 16:33:04 MET

Czsesc !!!
Juz kiedys pisalem tu w sprawie, ktora mnie meczy.
Problem jest prosty - nie moge sie podlaczyc do sieci, jaka mamy w
akademiku - pracujemy sobie pod Win-dami (u mnie 3.11 chodza bez
klopotu) ale gorzej jest z OS-em. Mam Warp-a angielskiego, i chce miec
dostep do tej sieci rowniez i pod OS-em. Doradzono mi, zeby dolozyc
pomieci -
na 16 megach nadal nie zaladowal sie netwska.sys (czy jakos tak).
A moze uzywam nieodpowiedniego programu ??? :(
Mam karte NE2000-kompatybilna wraz z driverami (pod OS-a tez), ale moze
nie powinienem korzystac z Lanman-a (Microsoftu) tylko z innego
programu?
Jesli takto prosze o odpowiedz z - w miare mozliwosci - wskazaniem
jakiegos ftp lub http, gdzie mozna taki program znalezc...
Z gory dziekuje.