Re: merlin i NW 4.10

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 09:46:39 MET

Marek /Lukawski <burak_at_ue.eti.pg.gda.pl> wrote:

>On 17 Feb 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:
>
>[ciach]
>dzieki jutro tak zrobie, a dzis instalowalem merlina drugi raz i jest
>lepiej

Dan ci dobra rade. Zainstaluj wszystko co chcesz miec zainstalowane,
oraz to co chcesz jeszcze dodatkowo wyprobowac. przelec tego OS/2 we wszystkie
winde, nie winde, opcje os'a itp. rob notatki. A potem juz na spokojnie,
na pewniaka jeszcze raz wszystko zainstaluj od poczatku. Wiem ze to
zajmie troche czasu, ale dzieki temu unikniesz wielu klopotow. Jak nie
poeksperymentujesz, to sie potem bedziesz bal cokolwiek przestawic, bo
"popsuc sie moze i jeszcze raz trza bedzie instalowac" :))))))

>dzieki za wszystko
>marek

nie ma sprawy :))

>ps.
>pine to qpa nie pozwala mi wyslac tego listu, pluje sie ze zaduzy cytat
>wiec musze go okroic
>marek

bylo w kilku pierwszych liniach cytatu, na poczatku powstawiac
po jednej spacji. przelazlby :))))