Re: dziwna sciezka

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 11:56:11 MET

jurgens_at_elektron.pl (Jerzy Ratajczak) wrote:
>Tit, Tit, Tit......TU MOWI jurgens!!!
>
>Od jakiegos czasu jak klikam na ikonke dyskietki, to dostaje komunikat, ze brak
>sciezki do S:\PULPIT\SIEC. Po potwierdzenie, ze wiem o tym ze brak takiej
>sciezki moge normalnie dalej ogladac okienko z plikami z dyskietki. Jest to
>jednak uciazliwe.
>
>Dla wyjasnienia dodam ze dzialam od czasu do czasu w sieci. i dysk S: to dyski
>sieciowy.

>Fido: 2:480/52 (jurgens_at_f52.n480.z2.fidonet.org)

S: to dysk sieciowy czego ?

Mi sie cos takiego pokwasilo kiedys, tzn. jak odpalilem jakis
program przy zalogowaniu do netware. potem caly czas bydle ryczalo
o jakies dyski, ze mu brakuje. wystarczylo walnac OK, i szedl dalej
normalnie. jest fix od netware pod OS/2 . nadaje sie do warp3 i warp4.
jak do tej pory tego dziwacznego efektu nie zauwazylem.