Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 09:19:14 MET

Mirek Nowakowski <nowam_at_pg.gda.pl> wrote:
: Opss! Faktycznie, machnalem sie! Opisalem szczegolny przypadek
: podlaczenia z OS-a do Inetu przez Tp S.A. Wtedy serwer rzeczywiscie nic
: wiecej nie wymaga (ode mnie, nie wiem jak u innych).

Roznie z tym bywa, mam maszynke w Bydgoszczy z ktorej ostatnio korzystam
bardzo sporadycznie i nie mam czasu dopiescic co trzeba. I z owej
maszynki, na lokalny tpsa przy uzyciu opisywanych przez Was sekwencji
wejsc nie moge. Polaczy sie, pomialczy, powisi i sie rozlacza. Dla
ulatwienia dodam ze trumpetem w sesji winos sie lacze.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT