Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 09:52:51 MET

Tomasz Stelmaszczuk <calder_at_ikp.atm.com.pl> wrote:
: In <199702151647.RAA29029_at_sunrise.pg.gda.pl>, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) writes:
: >_Tak_! _Ja_ _chce_ _zapytac_ czy znasz zwiazek miedzy deklaracja
: >odbiorcow Twoich listow?
: <CUT>
: Nie jestem jedynym, który korzysta z polskiej a nie polskawej pisowni na Internecie
: tj. ISO Latin-2.
: Wygląda na to, że źródło problemów nie leży po mojej stronie skoro
: mogę bez przeszkód czytać polskie (nie polskawe) maile pochodzące od innych.

Facet, Twój stopień pewności siebie, pozostaje w rażącym kontraście z
Twoją wiedzą nt. o którym mówimy. W nagłówku Twojego listu brakuje co
najmniej jednego pola o którym pisał Mirek. Używanie iso 8859-2 nie
stanowi tu w ogóle punktu sporu. Nie masz po prostu odpowiedniej linijki
po której dany news-reader potrafiłby rozpoznać zestaw znaków którego
używasz. Zmień to, a nie zwalaj winy na innych. Nie wiesz jak to zrobić,
zapytaj, no, chyba że duma Official OS/2 Ambassador/Certified OS/2
Engineer nie pozwala Ci przyznać się do błędu.

1.: best regards
2.: Tomasz Stelmaszczuk
3.: Calder
4.: Official OS/2 Ambassador
5.: Certified OS/2 Engineer
7.: calder_at_ikp.atm.com.pl
8.: www.atm.com.pl/~calder

8>4

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT