Re: O co mu chodzi?

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pol.lublin.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 19:30:40 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> pisze:

> Jaka dokladnie masz karte graficzna ? Ja S3 868. W robocie Cirrus ***36
> oraz Cirrus ***34 , takze staroc Cirrus ***26 . Stefan ma Trident'a.
Stefan nie ma żadnego tridenta, tylko Hercules'a Stingray Pro/Video :) z
którym jest trochę bólu przy instalacji (trzeba podmienić svga.exe na
ten z dyskietki z driverami). Jedyna karta S3 z którą miałem problemy
pod OS-em to S3UV+, do której nie ma driverów nawet na www.s3.com.
Po drobnej poprawce skryptu instalacyjnego od S3V+ (bez autodetect
chipset) wszystko działa jak złoto.
> Nam to jakos dziala bez wiekszych zgrzytow.
Fakt.

--
Stefan - Tomasz Stafinski
Politechnika Lubelska