Re: Karta OPTi931 - pomocy !!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 17:31:35 MET

rcha_at_usk.pk.edu.pl (R. Chrzaszcz) wrote:
>Instalowalem karte OPTi31 w Warpie US.
>"Pechowy" wlasciciel tej karty dostal ja bez driverow do OS'a.
>Gdzie je mozna szukac?.
>Po zainstalowaniu driverow do WIN, dostaje informacje, ze to nie jest
>Enhanced Mode i dalej, ze nie znaleziono driwerow do aplikacji.
>Jak to rozwiazac?.
>Ryszard

nie wiem. w kartach opti najgorsze jest to, ze parametry
konfiguracyjne sa trzymane w....... samych driverach. przynajmniej
jesli chodzi o DOS i windowze. pod OS/2 nie probowalem,
ale czy probowales adresu http://www.opti.com/ ?

ja tam zagladalem (przysluga dla znajomego) i tam bylo cos na os/2.
ale nie probowalem.