S3D ViRGE Kopot z instalacj¥

Autor: Sebastian Trojanowski (seba1_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 05:52:19 MET

Bardzo prosz© o pomoc przy instalacji karty graficznej S3D ViRGE, po
uruchomieniu pliku setup.cmd z dyskietki system przegrywa odpowiednie
pliki na dysk, ka¾e zrestartowa† system i uruchomi† program dspinst.exe
i tutaj zaczynaj¥ si© kˆopoty po uruchomieniu svga.exe system si©
zawiesza. Wszystkie aplikacje pracuj¥ce pod kontrol¥ DOS-a na peˆnym
ekranie zawieszaj¥ si© (tzn. ekran jest ciemny i komputer nie reaguje na
polecenia). Dopiero po ponownym zainstalowaniu OS/2 DOS system zaczyna
normalnie pracowa† z peˆnoekranowymi aplikacjami DOS.
Moja karta graficzna to S3D ViRGE 2Mb EDO RAM, procesor Cyrix P150+ i 16
Mb RAM. System oczywiste OS/2 Warp 3PL z wbudowanym windows. Od 3
miesi©cy pr¢buj© si© z tym upora† jak na razie udaˆo mi si© t¥ kart©
zainstalowa† 3 razy w odst©pach jednego miesi¥ca, nigdy to si© nie
odbywaˆo tak samo i nieudaˆo mi si© jak na razie tej operacji powt¢rzy†.
Jak ju¾ mi si© udaˆo t¥ kart© zainstalowa† to pracowaˆa w rozdzielczo˜ci
800x600 w 16mln kolor¢w.

Sebastian T.
e-mail: seba1_at_free.polbox.pl