OS/2 MAGAZINE

Autor: stankos_at_david.silesia.pik-net.pl
Data: Wed 05 Feb 1997 - 21:08:30 MET

OS/2 Magazine padł.
Numer 1/97 jest ostatnim. Działali od trzech lat a teraz brak perspektyw na rozwój bazy użytkowników OSa, w związku z polityką IBM, nie pozwala im na dalsze wydawanie pisma.
Gdzieś w tym numerze wyczytałem, że IBM nie chce "na siłę" powiększać liczby użytkowników i woli położyć nacisk na zapewnienie dobrego komfortu pracy tym którzy już kupili OSa.
Niestety tu chodzi o średnie i duże firmy. To, że Jon DOE kupił sobie OSa to już jego zmartwienie
Mineła mi już wściekłość związana z postępowaniem IBM w stosunku do swego systemu. To my OSmani jesteśmy dziwakami, którym nie wystarczają kolorowe świecidełka w stylu G'95.

Jest pewna rzecz, która poprawia mi humor ilekroć o niej pomyślę:
PYTANIE: Wiecie kto zapłaci za naszą "zabawę głosową" z Merlinem(za 200$ z systemem)?????
ODPOWIEDŹ: Światli użytkownicy G'95 za jedyne 955$

Krzysztof Stańkowski
mailto:stankos_at_silesia.pik-net.pl
http://www.silesia.pik-net.pl/~stankos