Re: Re: HELP!!!! (Dla mnie super ważne)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 00:28:27 MET

A_J_P_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Tak, niestety nie chodzi Enchanched Kill (pewnie cos zle zainstalowalem - musze
>sprobowac jeszcze raz) i przez to na Netscape nie pomaga.
>

>Lech Wiktor Piotrowski

nie radze nikomu kto ma mysz PS/2 instalowac watchcat, z aktywacja
z klawiatury. to naprawde nie dziala, i zdrowo sie kwasi.
w najlepszym przypadku straci kontakt z mysza i klawiatura. wyglada
jakby sie powiesil, ale on dziala. poza tym mi nagle zaczely sie rozmnazac
wydruki w jednej z drukarek. grrr.... szkoda ze z klawiszy sie nie da.