Re: Scaner

Autor: Michal Morawski (cukrlubl_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 12:32:30 MET

Dnia 3 Feb 1997 13:42:49 +0100, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) pisze:

>potrzebuje pilnie kupic scaner (flat, ale niezbyt drogi)
>i oczywiscie uzywac go pod OSem.
Używam HP ScanJet II CX. HP pewnie już ich dawno nie robi, ale mam
nadzieję, że moje uwagi będą aktualne również dla nowszych modeli.
Otóż: skanuję windowsianym programem od HP, bez problemu w sesji
Win-OS2. Żeby mi ruszyła nowsza wersja tegoż (DeskScan II v. 2.3)
musiałem w Win-OS2 dorzucić Win32s, no i oczywiście w sesji DeskScana
ładowane są normalne DOSowe drivery (jeden nie od HP, bo mniej żre
pamięci, ale też DOSowy). Oto zawartość DOS DEVICE obiektu:
D:\DESKSCAN\C2502-3A.SYS
D:\DESKSCAN\SJIIX.SYS
Jedyne co nie dzaiła jak trzeba, to programik HP Copier, ale on ma
chyba problemy raczej z obsługą drukarki w Win-OS2, i można bez tego
żyć.

Pozdrawiam -

Michal Morawski
Dzial Informatyki Cukrowni Lublin SA